μεγέθυνση |
Tο διαβάσαμε σήμερα στην εφημερίδα ΚΟΣΜΟΣ και μείναμε άφωνοι για την αναλγησία που μπορεί να επιδείξει μια πολυεθνική επιπέδου δισεκατομμυρίων απέναντι σε έναν δυστυχή καταναλωτή. Επειδή πιστεύουμε ότι η ανθρωπιά δεν χάθηκε ακόμα σε αυτή την όμορφη χώρα, θεωρούμε καθήκον μας να διαδώσουμε το παραπάνω απίστευτο θέμα μήπως και οι άνθρωποι της Wind αντιληφθούν, πέραν των άλλων, ποια είναι και η πραγματική εταιρική ευθύνη μιας μεγάλης επιχείρησης. Τουλάχιστον να σώσουμε το σπίτι του ανήμπορου καταναλωτή από τα Τρίκαλα και όποιου άλλου ατυχήσει μέσα σε αυτή την οικονομική κρίση να αφήσει απλήρωτο το κινητό του τηλέφωνο και να του πάρουν το σπίτι πετώντας την οικογένειά του στο δρόμο.
http://www.kosmoslarissa.gr/article/11017/
Στη φωτογραφία το απόκομμα του πλειστηριασμού.
http://www.kosmoslarissa.gr/article/11017/
Στη φωτογραφία το απόκομμα του πλειστηριασμού.
Είδες η WIND?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται απίστευτο μια τόσο μεγάλη εταιρεία να έχει υιοθετήσει αυτή την ευτελή πολιτική.Ας ευχηθούμε οι άλλες δύο να διαχωρίσουν τη θέση τους από τέτοιου είδους απάνθρωπες πρακτικές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Ράδιο Αρβύλα να το στείλετε που είναι χορηγός τους.Να τη χάρονται ο Κανάκης και οι άλλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή