larissa.news10@gmail.com

26/1/11

Σαχλοκούδουνα

Στεναχωρηθήκαμε σφόδρα που δεν προλάβαμε από την αρχή την εκπληκτική εκπομπή της TRT, Celebrities. Καλεσμένη η τελεπερσόνα  (όπως αυτοαποκαλείται) Ντέμυ Αγά, σε μια εξομολόγηση εκ βαθέων, περιδιαβαίνοντας τις λεωφόρους της Λάρισας με λιμουζίνα!!! (είχε και στο χωριό της).  
Από τα σημαντικά που προλάβαμε να μάθουμε γι αυτή την πολυσχιδή προσωπικότητα:
Είναι φαν του Αυτιά, του κους κους ενώ τρελαίνεται για τα Τούρκικα σίριαλ. Δεν της αρέσει καθόλου «Το νησί» (φυσικό επόμενο των παραπάνω). Παντρεύεται το καλοκαίρι. Έχει προίκα. Είναι σπάταλη, οικονομικά ευκατάστατη…
Τα ενοίκια της Πολιτείας τα ξοφλήσαμε;

5 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι το όνομα μου,γράφεται με -η(Ντέμη Αγά).Τώρα στο πρώτο σκέλος του δημοσιεύματος ποτέ δε δήλωσα ''τηλεπ
    ερσόνα'', το τι είμαι το μαρτυρούν τα 14 χρόνια της παρουσίας μου στην τηλεόραση.Το αν είμαι η όχι οικονομικά ευκατάστατη πιστεύω οτι δε σας αφορά αλλά επειδη το αναφέρατε σας παραπέμπω για άλλη μια φορά,να ξαναδείτε τη συνέντευξη το Σάββατο στις 23.30 το βράδυ μιας κ δε την είδατε από την αρχή.Λυπάμαι που σήμερα υπάρχουνε ακόμη ''τσιράκια'' επιχειρηματιών κ δημοσιογράφοι σαν εσας που φοράνε παντελόνια γιατι πιστέυω οτι σας αρμόζει μόνο φουστίτσα...
    Όσο για το τελευταίο σκελος της ερώτησης,μπορώ να σας απαντήσω 'οποτε θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου ή με το δικηγόρο μου.(Τον γνωρίζετε πολύ καλά...)
    Με εκτίμηση(Αν κ η λέξη αυτή είναι άγνωστη σε εσάς)Ντέμη Αγά
    (Όπως βλέπετε εγώ υπογράφω τα κείμενα μου,σε αντίθεση με εσάς που θα παραμείνετε ανώνυμος αλλά κ ανόητος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ντεμη εχεις δικιο αλλα δειξε και συ λιγο κατι για να γινεις επιτελους τηλεπερσονα κανενα κωλαρακι και ετσι με εκτιμηση !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιγο καθυστεριμενα αλλα το λεω:
    Τι σ' ενοχλησε η κοπελα;
    Το Τηλεπερσονα; Στο μικρο (Θεσσαλια) χωρο μας ειναι το θελουμε ή οχι.
    Η λιμουζινα; Θα επρεπε, ισως, να σ' ενοχλησει αν ηταν δικη της
    Ειναι σπαταλη ε; Ε δεν κανει για συζυγος τσιφουτη
    Ευκαταστατη; Εφοριακος εισαι; (Για τα ενοικια δε λεω γιατι ισως τα χρωστα σε σενα, αλλα να χρωστα κι ευκαταστατη δεν ταιριαζει)
    Οσο για σενα (3/2/11) που θες και κωλαρακι η Ντεμη μας κρατα κολημενους στην οθονη χωρις να δειξει κατι (Η ομορφια της ειναι το κατι αλλο_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σημερα ειναι υπεροχη η Ντεμη στο Astra tv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΡΕ ΦΙΛΕ!ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ?ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΤΟΠΕΙΟ ΤΟ ΠΡΟΣΟΠΟ ΤΗς

    ΑπάντησηΔιαγραφή