Βιαστήκαμε να δώσουμε συγχαρητήρια στην εφημερίδα «Ημερήσιος Κήρυκας» για το ρεπορτάζ που ξεκίνησε εδώ και λίγες εβδομάδες όσον αφορά τις τιμές καταναλωτικών προϊόντων στα σουπερ μάρκετ της Λάρισας.
Λέμε βιαστήκαμε γιατί όπως αποδεικνύετε τα κίνητρα δεν ήταν και τόσο «δημοσιογραφικά». Όλες τις προηγούμενες εβδομάδες, το ρεπορτάζ έβγαζε πρωταθλητή στην ακρίβεια την τοπική αλυσίδα σουπερ μάρκετ «ΛΑΡΙΣΑ» και το θέμα αναδεικνύονταν με εμφατικό τρόπο ακόμα και στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας. Στο χθεσινό φύλλο, διαβάζοντας τον πίνακα των τιμών διαπιστώσαμε ότι η τοπική αλυσίδα παραμένει η πιο ακριβή στα περισσότερα προϊόντα, ενώ σε πάρα πολλά δεν υπάρχει τιμή. Ο λόγος; Στο σημερινό πρωτοσέλιδο φιγουράρει διαφήμιση των σουπερ μάρκετ «ΛΑΡΙΣΑ». Ο σκοπός επετεύχθη οπότε «τουμπεκί». Δεν επηρέασαν και τα πλήθη...
AYTO PROS APANTHSH
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τίτλοι τέλους" γιά τήν Τρικαλινή εφημερίδα "Τρικαλινά Νέα"
Δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες των τελευταίων ημερών πως σήμερα θα υπήρχε η αναστολή κυκλοφορίας της εφημερίδας «Τρικαλινά Νέα», προσθέτοντας νέες θέσεις εργασίας που χάθηκαν τους τελευταίους μήνες σε επίπεδο Νομού.
Η οικονομική κρίση που έπληξε και τα ΜΜΕ, οδηγεί πλέον σε «λουκέτα» ακόμη και εφημερίδες με ιστορία δεκαετιών όπως αυτή των «Τρικαλινών Νέων»
Σήμερα 47 χρόνια μετά σήμερα 3 Μαρτίου και με αριθμό φύλλου 14.009, η εφημερίδα κατέβασε «ρολά» και με κεντρικό τίτλο «Όσα πήρε ο Ληθαίος»…
trikalanews.gr
Μόνο οι εφημερίδες που κάνουν πραγματικό ρεπορτάζ έχουν κάποιες ελπίδες. Οι υπόλοιπες θα κλείσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήproti ke kaliteri prepei na kleisei i eleftheria..auti i kolofillada pou diamorfwnei ke apopseis..oust re lamogia!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή