larissa.news10@gmail.com

29/3/11

Τσαγκαρουσιάνος… βαρύς μας έπεσε

Ξαφνικά μας προέκυψε ο Τσαγκαρουσιάνος με τις απόψεις του για τα blogs και την ανωνυμία τους. Ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι έχει γράψει εκπληκτικά κείμενα για τους bloggers και την ανωνυμία τους... Αξίζει να θυμηθούμε βέβαια, ότι ο συγκεκριμένος εκδότης φιλοξενούσε στο περιοδικό του, επί τέσσερα χρόνια, τα κείμενα του πιο πολυδιαβασμένου blogger στην Ελλάδα, του «ανώνυμου» πιτσιρίκου, χωρίς να τον ενοχλεί η ανωνυμία του. Διαβάστε την απάντηση του πιτσιρίκου στον εκδότη της LIFO όταν εκείνος του επιτέθηκε φραστικά μέσα από τις σελίδες της εφημερίδας του.
«Επειδή ο κ. Τσαγκαρουσιάνος αναφέρεται σε εμένα και τον ενοχλεί η ψευδωνυμία, αναρωτιέμαι γιατί δεν τον ενοχλούσε πως επί τέσσερα και πλέον χρόνια έγραφα με ψευδώνυμο στη LIFO; Έπρεπε να φύγω από τη LIFO για να τον ενοχλήσει το ότι δεν έγραφα με το ονοματεπώνυμό μου; Κι αν τον ενοχλούσε, γιατί δεν μου το ζήτησε ποτέ; Επειδή οι πάντες στα ΜΜΕ είναι μετρήσιμοι -η Focus Bari να είναι καλά- και άγιοι δεν υπάρχουν, καταλήγω στο συμπέρασμα πως ο κ. Τσαγκαρουσιάνος έβγαζε πολλά χρήματα από τα κείμενά μου και δεν είχε κανένα πρόβλημα με το ψευδώνυμό μου. Αν κάποιος έχει μια άλλη ερμηνεία, ας με ενημερώσει.



Επίσης, αναρωτιέμαι ποιος είναι ο λόγος που έχει αναγκάσει τον κ. Τσαγκαρουσιάνο -αν και απεχθάνεται την ψευδωνυμία- να έχει έναν δεύτερο ψευδώνυμο λογαριασμό στο twitter και να γράφει άσχημα σχόλια για άλλους (μεταξύ μας, σας έχουν πάρει χαμπάρι όλοι). Επίσης, αναρωτιέμαι γιατί γράφει και ανώνυμα σχόλια στην εφημερίδα του. Όχι, δεν περιμένω απάντηση.

Επίσης, να τον ενημερώσω πως ουσιαστικά αυτό που με έκανε να αποφασίσω να αποχωρήσω από τη LIFO ήταν ο ίδιος με τα υβριστικά και ειρωνικά σχόλια που έγραφε για τους πρώην συνεργάτες του και -ειδικά- για έναν καλό μου φίλο. Αυτή η μαγκιά και το νταβατζιλίκι του ισχυρού προς τον αδύναμο δεν με εκνευρίζει μόνο στους πολιτικούς και στους οικονομικά ισχυρούς - με εκνευρίζει σε όλους. Επίσης, να τον ενημερώσω πως εκνευρίζει τους πάντες, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν έχουν τη δυνατότητα να φύγουν από μια δουλειά γιατί δεν θα βρουν άλλη.

Κύριε Τσαγκαρουσιάνε, δεν μπορείτε εσείς να ατιμάσετε εμένα. Ο λόγος είναι πως δεν είστε ένα άτομο που χαίρει εμπιστοσύνης και σεβασμού. Δεν έχω γνωρίσει ούτε έναν άνθρωπο που να σας γνωρίζει προσωπικά και να σας εκτιμά. Είναι περίεργο, αλλά οι μόνοι άνθρωποι που σας εκτιμούν είναι αυτοί που σας ξέρουν μόνο από τα κείμενά σας.

Κλείνω με ένα απόσπασμα από ένα μέιλ που μου είχατε στείλει. Μου γράφατε: "Αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τη Lifo χωρίς εσένα. Σχεδόν σ' αγαπώ".
Κύριε Τσαγκαρουσιάνε, εγώ δεν σας αγαπώ. Ούτε σας μισώ. Σας λυπάμαι. Καταντήσατε Γιώργος Κουρής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου