Τον Μάνθο Τζιαστούδη σπρώχνει η αρχαιότερη* (με σχόλιο) για τη θέση του «Συμπαραστάτη του δημότη». Τι πρόσφερε δηλαδή ο συγκεκριμένος όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούνταν στα κοινά της πόλης; Τι έργο έχει να προβάλει; Από πού η μεγάλη του εμπειρία που θα τον βοηθήσει σ΄ αυτόν το ρόλο; Το μοναδικό που έκανε όλα τα χρόνια ήταν... να το παίζει όμορφος. Σ’ αυτήν την κωλοπόλη δεν υπάρχουν νέοι άνθρωποι, 30ρηδες, 40ρηδες, να αναλάβουν έστω αυτή τη θέση; Γιατί κάποιοι τενεκέδες να έχουν καρέκλες μέχρι να πεθάνουν; Ήμαρτον με τους φελλούς.
tha erthei kai i seira tous pou tha fane to ksilo..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ Πως να το κανουμε!!! Πρεπει να τον τακτοποιησουμε κι αυτον!!! Ποτε καμμια κοινωνια σε περιοδους κρισης δεν πηγε μπροστα οταν προσπαθησε να ξανακτισει τις αξιες της με υλικα και προσωπα που ηταν πρωταγωνιστες στην κατάντια της!!! Αφου το εκαστοτε συστημα βολευονταν απο τετοια προσωπα ηρθε πλέον η ωρα της κοινωνιας να τους διώξει!!! Ας παει στην ευχη της παναγίας και αυτος και τα
ΑπάντησηΔιαγραφή'δηθεν" του!!!! Αλλωστε ο κοσμος το εδειξε με την ψηφο του οτι δεν τον γουσταρει!!!
μανθο μ, μανθο μ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΡΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΣΗ.
αντε και καμμια ΚΛΑΝΙΑ.
ξερεις κατι τελευταια φερνεις του ακη ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ.
το τουτο σου στη φωτογραφια.
αλλα για στασου φερνεις και του γιαννου του παπαντωνιου στο χαμογελο με την μασελα.
ΜΑΓΚΙΑ ΚΛΑΝΙΑ ΚΑΙ kolos ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ.
ΑΠΟΚΡΙΕΣ ειναι λεγονται αυτα μανθο μ.
ΜΑΝΘΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΘΥΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΟΚΙΝ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.
ΛΟΙΠΟΝ [[ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΛΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ]]
voyliaxte toys fellous
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβαστή η γνώμη σας φίλοι ανώνυμοι, αλλά μήπως το παρακάνετε με τα σχόλιά σας; Δηλαδή πού είναι το πρόβλημά σας; Απ΄όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω, ο κ. Τζιαστούδης ούτε καν σκέφτεται ν΄ αναλάβει τη συγκεκριμένη θέση (άσχετα με το τι γράφτηκε σήμερα στα "Ψυθιριστά" της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ) ακριβώς για τον εξής λόγο: ότι πλέον έφτασε η ώρα να περάσουν μπροστά οι νεότεροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα όσον αφορά στην πείρα του και την προσφορά του γενικά, αφήστε να το κρίνου όσοι τον είχαν καθηγητή (μεταξύ αυτών κι εγώ). Και μόνο το γεγονός ότι έμαθε γράμματα σε τόσες εκατοντάδες συμπολίτες μας είναι από μόνο του αρκετό, κάτι που φυσικά ισχύει και για όλους τους εκπαιδευτικούς που είναι στην ηλικία του και που πραγματικά ενδιαφέρονταν για τους μαθητές.
Το αν τόσα χρόνια το παίζει... ωραίος, όπως αναφέρει ο σχολιαστής, ε τι να κάνουμε που όντως είναι ωραίος; Εδώ το παίζουν ωραίοι ορισμένοι που είναι για τα μπάζα. Τουλάχιστον αυτός "το εχει".
Όσο για τους 2 ανώνυμους σχολιαστές-φίδια που επικαλούνται τάχα τις Απόκριες για να ρίξουν το δηλητήριό τους, οι χαρακτηρισμοί και μόνο που χρησιμοποιούν αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο και το επίπεδό τους και την παιδεία τους. Αλλά έτσι είναι: μας κακοφαίνεται όταν οι άλλοι στέκονται πιο ψηλά από εμάς κι έχουν επιτύχει κάποια πράγματα με την αξία τους και χωρίς να χρωστάνε σε κανέναν. Αν μπορείτε ξεπεράστε τον. Ντροπή σας.
Σιγά ρε συ σιγά να μην φταίει τ΄ωρα και η φυλλάδα που το έγραψε αφού ο ίδιος τους τα υπαγορεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάχα δεν θέλει δηλαδή ,μη χέσω κιολας με το συμπάθειο
Το αν θέλει ή δεν θέλει και το αν ό ίδιος τα υπαγορεύει όπως λες στη φυλλάδα, δεν είσαι σε θέση να το ξέρεις. Αλλά κι έτσι να είναι, τα παραπάνω υβριστικά σχόλια είναι απαράδεκτα για κάποιον που δεν πείραξε κανέναν. Δηλαδή πόσο πιο χαμηλά θα πέσουν ορισμένοι; Έλεος πια βρε παιδιά! Σε τελική ανάλυση, τι μας νοιάζει; Όποιος θέλει ας κάνει αίτηση για τη συγκεκριμένη θέση, αν έχει τα κότσια, την επικοινωνιακή ικανότητα και την υπομονή να έρχεται κάθε μέρα σ΄ επαφή με τόσο κόσμο και ν΄ ακούει το μακρύ και το κοντό του καθένα. Άντε να σας δω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρός τον Ανώνυμο Σχολιαστή, Υπέρμαχο του Ωραίου Μάνθου,(( μαθητή του Μάνθου όπως αυτός ισχυρίζεται.......οτι είναι)), ή Ρομπέν των Δασών, ή Ζορρό, ή Σούπερ Μάν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ήθη και τα έθιμα του ΛΑΟΥ όπως είναι τής ΑΠΟΚΡΙΑΣ είναι ανώτερα από τούς ΝΟΜΟΥΣ του κράτους, και ισχύουν, και είναι αποδεκτά, λόγω της Αποκριάς.
Δηλαδή την Πρωταπριλιά δεν λέμε ψέμματα;
Από πότε εσύ ρε ανώνυμο αγράμματο σκύβαλο ποινικοποιείς και δικάζεις τα ήθη και τα έθιμα του λαού μας.
Τα σκωπτικά σχόλια του κάθε σχολιαστή έστω και ανώνυμου, εσύ τα έκανες υβριστικά.
Καλά ρε Μάνθο τη δίδασκες στους μαθητές σου;
Ολοι σου βγήκαν ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΞΕΓΑΝΩΤΟΙ.
Αλήθεια Μάνθο το έθιμο ΜΠΟΥΡΑΝΙ του Τυρνάβου της Καθαρής Δευτέρας το γνωρίζεις;
Λοιπόν ΕΥΡΗΚΑ.
Το ΜΠΟΥΡΑΝΙ Μάνθο και σου ταιριάζει και σου ΑΞΙΖΕΙ.
ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ
Υ.Γ. εαν δεν το ξέρεις το παραπάνω έθιμο του Τυρνάβου, σου λέω ότι αποτελειται από ΣΟΥΠΑ ((από τσουκνιδια και γαιδουρόχορτο)), και
πολλές ΠΟΥΤΣΕΣ με το συμπάθειο.
έλα ρε αυτά λέγονται λόγω ΑΠΟΚΡΕΩ.
Και του Χρόνου νάμαστε καλά.
ΑΧ ΜΑΝΘΟ, ΑΧ ΜΑΝΘΟ, ΚΑΘΗΓΗΤΑΡΑ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΤΕΡΑΣ ΜΟΡΦΩΣΕΩΣ.
ΜΑΝΘΟ ΤΟ ΝΑΙΡΟΜΠΙ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ;
Ρε σεις παίδες, παρακολουθώ από χθες τα σχόλιά σας και ρωτώ: δεν έχετε με τι άλλο ν΄ ασχοληθείτε; Αφήστε τον στην ησυχία του τον άνθρωπο. Εκτός κι αν νιώθετε ότι σας απειλεί και τον φοβάστε, γιατί για ν΄ ασχολείστε μαζί του σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος κύριος είναι υπολογίσιμος. Άντε κοιτάξτε τις δουλειές σας και τις οικογένειές σας. Εδώ σε λίγο δε θα έχουμε ούτε να φάμε κι εσείς ασχολείστε με τους άλλους. Όσο για το ανώνυμο καθίκι που αποκαλεί "αγράμματο σκύβαλο" στις 5.14 π.μ. τον ανώνυμο αναγνώστη-υποστηρικτή του Μάνθου, έχω να πω το εξής: το ποιός είναι αγράμματος φαίνεται από τον τρόπο που γράφεις. Σε πείραξε που τάχα ποινικοποιεί και δικάζει τα ήθη και τα έθιμα του λαού ενώ εσύ δικάζεις ένα συμπολίτη σου. Ξεχειλίζει η κακία σου και δεν μπορείς να τη μαζέψεις. Α, και κάτι ακόμα: καλά ρε μαλάκα, εσύ στις 5.14π.μ. δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις και είσαι κολλημένος στον Η/Υ; Γιατί οι νορμάλ άνθρωποι τέτοια ώρα άλλα κάνουν... ή το πολύ-πολύ κοιμούνται. Μάλλον εσύ τη σούπα με τις πούτ..ες την τρως συχνά αφού μόνο με τη δικιά σου την π..τσα παίζεις και δεν έχεις πού να τη χώσεις. Αει σιχτίρ σκουπίδι. Α, και μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στο Μπουρανί στον Τύτναβο μπας και χαρείς λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΝΘΟ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΡΕ ΣΥ ΜΟΔΙΣΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΤΟΣΟ ΑΓΕΩΓΡΑΦΙΤΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΝΑΙΡΟΜΠΙ;
ΟΥΔΕΙΣ ΜΩΡΟΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ.
ΜΑΝΘΟ ΞΕΧΑΣΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ, ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΜΕ ΤΟΥΡΣΙ ΚΑΙ ΠΟΥΡΔΗ.
ΜΑΝΘΟ ΕΠΙΜΕΝΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΝΑΙΡΟΜΠΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ;
Ρε καραγκιοζάκο, ρε θρασύδυλο αρχιδάκι, αν έχεις "μπαλάκια" και φοράς παντελόνια σταμάτα να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου και βγες να πεις ό,τι θελεις στα ίσια και παληκαρίσια επώνυμα γιατί αλλιώς είσαι πουτ..ας γιός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι τόσο γελοίος που νομίζεις ότι ο Μάνθος θα δώσει αξία και θα κάτσει να ασχοληθεί με κάτι ανθρωποειδή σαν και σένα. Απλά ως αναγνώστης, αγανακτώ με το τόσο μίσος που βγάζεις και ειλικρινά σε λυπάμαι και δυστυχώς για μένα αναγκαζομαι να πέσω στο επιπεδό σου θέτοντάς σου υπόψη ότι ο κ. Τζιαστουδης εκτός από τους ελάχιστους σαν και εσένα κομπλεξικούς εχθρούς έχει και πάρα πολλούς φίλους.
Υ.Γ. Βλέπω ότι με το Ναϊρομπι έχεις κάποιο κολληματάκι. Ρε μήπως κάποτε βρέθηκες εκεί και σε "κανόνισε" κανένας ντόπιος και σου έμεινε αξέχαστη η εμπειρία? (το λέω λίαν επειικώς για να μην γίνω ρατσιστής).
ΜΑΝΘΟ ΕΠΙΜΕΝΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΝΑΙΡΟΜΠΙ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ; ......ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ Ο ΣΑΚΗΣ Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ - ΚΛΙΝΙΚΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΧΑΠΙΑ ΤΡΕΛΕΝΤΟΝ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΝΘΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ;
ΤΟ ΤΡΩΣ ΤΟ ΠΑΣΤΕΛΙ;
Υ.Γ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΓΕΩΓΡΑΦΙΤΟΣ
ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΤΟ "ΑΓΕΩΓΡΑΦΙΤΟΣ" ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ "Η".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΑΝΘΟΣ. ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΞΕΡΕΙ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΘΕΣ, ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ ΣΑΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΤΡΩΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΑΣΤΕΛΙ.
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ....ΒΛΑΚΑ Ε ΒΛΑΚΑ.
ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΝΩΡΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΥΠΝΟΣ ΒΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΨΙΛΗ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΓΑΜΗΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙΣ.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!
1] ΤΟ ΘΡΑΣΥΔΥΛΟΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ (ΔΕΙ) ΜΕ ΕΙ, ΔΕΙΛΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφή2] ΕΙΣΑΙ Ο ΜΑΝΘΟΣ.
3] ΕΙΜΑΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ.
4] ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΑΖΟΥΛΗ.
5] ΤΟ ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΨΩΜΟΤΥΡΙ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ.
6] ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΑΝΘΟΣ ΚΑΙ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ.
7]ΤΗ ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΕΙΣ;;ΠΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΕΙΣ;
ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΑΙΡΟΜΠΙ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ;
ΛΙΖΑ ΜΠΑΝΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ............
5:14 ΑΚΡΙΒΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήmantho, nai kai mpega, golema glava,pitska.
ΑπάντησηΔιαγραφήmanthos nai kai mpegas
ΑπάντησηΔιαγραφήmanthos=golema glava
manthos = pitska
kai ti pitska, golema pitska
ax kyrie apostoli pou eisai na deis ton mantho.
ΑπάντησηΔιαγραφήgolema glava kai golema pitska, gia auto, mantho nai kai mpegas.
theleis na ginis kai simparastatis toy politi.
ante re golema pitska, nai kai mpegas, na kxebromisi o topos.
manthos pitska.
ΑπάντησηΔιαγραφήntinos super pitska.
ntino posa euro sou dini o manthos na ton avantaris;
ntino ke oumpras.
ntino ke se omora.
manthos kai ntinos laina.
μάνθος και ντίνος εξαρχάκης το δίδυμο της βλακείας και της ελαφρότητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά ρε μάνθο τη συμπαραστατης του δημότη θέλεις να γίνεις όταν έχεις δίπλα σου τον συμπαραστάτη της βλακείας ντίνο εξαρχάκη ή καραγκιόζη με ΟΣΚΑΡ στη βλακεία και στην ελαφρότητα.
δεν γνωρίζεις μάνθο οτι ο ντίνος εξαρχάκης εχει και το ΝΟΜΠΕΛ βλακείας.
ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.
τον καραγκιοζάκο τον ντίνο εξαρχάκη.
καλά εαν πας κοντά του η βρώμα του ειναι σαν βρωμοκούναβο.
μανθο παιρνεις το ΟΣΚΑΡ πορδή και τουρσί.